En ny start - 1. dag

Så er jeg fandme blevet blogger... Pas på derude!

Peter og er 35år.
Ansat på Esnord siden august 2017, som faglærer på autolinjen.
Uddannet mekaniker i 2005 og er udlært hos Peugeot og BMW.
Har efterfølgende arbejdet som værkfører og værkstedschef samme sted. Jeg var ansat sammen sted i 15 år.
Blev træt af urimelige kunder, dårlige undskyldninger og budgetter der aldrig var tilfredsstillende og derfor valgte jeg at søge nyt arbejde - og det er min kæreste glad for 😃

Arbejder sideløbende i en ungdomsklub i Humlebæk og laver primært mad sammen med de unge og turer ud af huset. Elsker at være en del af de unge mennesker og hjælpe med at forme dem.

Privat har jeg en kæreste gennem 21 år og skal giftes d. 1. september i år 😜
Jeg har derudover 2 søde (nogen gange) børn, på 6 og 9 år.

Jeg elsker at vinterbade, lave mad og drikke et godt glas vin.

Jeg cykler med cykel-klubben og prøver at cykle fra dem alle sammen.

Kommentarer

Populære opslag