Studiedag d. 4.12.18

Repetitionsøvelse
Hvilke emner skal gennemgås?

Hvornår er det dialog? - med lærerstyring for at nå i mål = MÅL
Tidsfaktoren? Hvordan er rammefaktorerne? = RAMMEFAKTORER
Helheldsorienteret undervisning i forhold til skriftlighed = LÆREPROCES
Hvordan sikrer vi intern feedback i forhold til eleverne for at skabe et didaktisk løft?

---

Synopsis

! Teorien i synopsisen skal ikke være detaljeret, men kun i stikord.
Nedskriv de didaktisk overvejelser på et praktisk produkt. Hvordan vil jeg eller jeg har gjort.

Skriv gerne om et undervisningsforløb og ha de kritiske briller på. Hvad kan der justeres på?

Hvorfor vælger vi dette undervisningsforløb. Ha gerne flere af de 9 hv-ord? Ikke alle, men overvej hvilke der kan bruges.
Hvem skal lære. Hvorfor skal de lære? Hvordan skal de lære?
Hvordan kan feedback inddrages?

Brug "løft læringen og brug sproget" bogen...

Hvordan og hvorfor skal besvares i hele opgaven.
Hvorfor har I valgt at bruge mentimeter? Hvorfor arbejder I i grupper?

---


Læs til tirsdag
Bog - Erhvervspædagogisk kap. 4











Kommentarer

Populære opslag