Indledning:
1/4 side om MIG

Case beskrivelsen:
1/2 - 1 side
Vær objektiv
Beskriv hvad der sker i læringssituationen, i stedet for at skrive "hun blir sur", men skriv hvordan du observerede at hun blev sur.
Beskriv så præcist og detaljeret som muligt
Beskriv elevens modstand
Brug evt. Hiim og Hippe relationsmodel
Sæt fokus på eleven eller elevgruppen
Kom gerne med konkrete eksempler
Beskriv problemstillingen 2-3 linjer
Beskriv evt. de didaktiske rammer

Teori:
1-2 sider
Diskuter imellem teorierne og knyt dem op til praksis
Skrev ikke teori, for teoriens skyld
Gerne være kritisk om teorierne
Det er ikke det vigtigste i opgaven
Brug gerne en teoretisk model og hvorfor har jeg valgt denne model
Teori skal bruge til et praktisk problem

Analyse:
7-8 sider
Hvilke didaktiske handlemuligheder har jeg fremadrettet
Det didaktiske fokus
Beskriv deltagerforudsætningerne og forstå dem

Mulige forslag til ændring af praksis:
1-1/2 side
Hvad gør jeg fremadrettet
En opsummering af forløbet
Hvilke ændringer vil jeg foretage i praksis

Perspektivering:
1/2 side
Dog ikke et krav

---







Kommentarer

Populære opslag